Post by alropjasasan on Feb 23, 2022 5:25:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodegeneratorpoeng ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Mama: Let\u0027s cook! 2022 version ▞▞▞
Absolutt skuffelse. Gir deg knapt noen retter å lage, resten må du betale for. Kaster en annonse i ansiktet ditt hvert tredje sekund. Svindel! Skjønner ikke dette!
Dette spillet er bra, men du må alltid følge oppskrifter også alt er så rosa og alt i kjærlig osv. og mamma er også irriterende, det er derfor...
Jeg syntes de begrensede oppskriftene var veldig frustrerende, mest fordi jeg pleier å gjøre mange ting på kort tid, men måten å få nye oppskrifter på tillot ikke det. Det visuelle var utrolig forvirrende, med flere popup-vinduer og de pulserende ikonene absolutt *overalt*. Jeg fikk dette spillet utelukkende for å lage mat, og hele landsbygreien føltes unødvendig for meg, men hvis du liker den typen spill, prøv det ut. Men jeg likte måten matlaging fungerte på
Cooking Mama: Let's cook! શૈક્ષણિક pgpz
Så jeg vokste opp med Cooking Mama og bruker å spille det på DS-en min hele tiden. Men for å være ærlig er DS-spillet mye bedre enn dette. Det er så mange annonser, og jeg liker egentlig ikke ideen om glad mat fordi du ikke kan lage noe uten dem. Men med DS-spillet hadde jeg timevis med morsomt spilling, og jeg liker bare ikke at jeg kunne nyte dette som jeg pleide. Vennligst forbedre. Vennlig hilsen, en fortsatt Cooking Mama-fan.
Den er god, men maten er sååååå ikke god, den ser ut som en stein og du kan bare ikke lage din egen rett
Altfor mange tilføyelser.......og annonser er en akseptert ting for meg, alt er en del av gratisspill, men denne er over toppen.
jeg ville like dette! Jeg elsker spillene til Nintendo DS. det skjer alt for mye i dette spillet, layout og spillmessig.
Det er greit. De fleste av oppskriftene er låst bak betalingsmurer, noe som gjør det kjedelig, og jeg forstår virkelig ikke systemet med Happy Foods og oppskriftsleie hvorfor de er der. Har likevel kjernen i hvert Cooking Mama-spill.
RYST! Dette spillet er flott, jeg pleide å spille dette for nesten 20 år siden, og nå liker jeg å se barna mine spille det... Men i dag, til min avsky, så jeg en grusom reklame for en Shudder-film full av gørr, blodsprut og demoner. Datteren min er 3! Hvorfor i all verden er dette en reklame for et spill som er rettet mot barn? Det er en god jobb at jeg overvåker hva barna mine leker og ser, så hun så ikke annonsen. Men dette er latterlig! Bli kvitt tilknytningen til Shudder Films! Forferdelig forferdelig!
Cooking Mama: Let's cook! Pang-edukasyon fux
Dette spillet bringer meg tilbake minnene mine fordi når jeg er barn spiller jeg alltid dette spillet, så jeg vil gi dem fem stjerner🌈⛄
Jeg elsket virkelig spillet. Men for mange upassende annonser dukker opp, vær så snill å fikse det.
Jeg elsker dette så mye; den er så kjærlig laget og virkelig fullstendig realisert og polert. Jeg ble overrasket over at en app-avdrag i en videospillserie ville være så godt laget og tett med ting å gjøre. Det er lagt ned så mye arbeid og så mange morsomme ting å gjøre. Dette er et fullstendig realisert spill som tilfeldigvis er for telefoner. Jeg trenger imidlertid å rapportere en feil jeg la merke til, som er at det av en eller annen grunn ikke oppnås å lage din første kombinerte oppskrift til tross for at jeg har gjort det mye.
Det er greit. Jeg liker å lage oppskrifter, men det kan bli kjedelig fordi du bare lager det samme om og om igjen, med mindre du betaler med ekte penger som folk flest ikke har råd til fordi 95 % av dette spillet er bare "Betal for at dette skal låses opp ". Jeg synes det er litt latterlig. Jeg forstår at selskapet trenger penger, men som ... ikke gjør bokstavelig talt 95% av spillet for penger?
Jeg vil bare på kjøkkenet og det er så mange pop-ups. Det er så irriterende!!! Så går jeg til restauranten, så mange dukker opp på skjermen!!! Jeg vil bare spille spillet. og det er så mye som skjer før jeg i det hele tatt kan lage mat. Jeg vil bare lage mat! Hvorfor lar du meg ikke!!!
Jeg elsker spillet, men for å være ærlig er det veldig rotete. Det er for mange ting som skjer på én side, og det er virkelig distraherende.
Det er ikke dårlig. Jeg liker at det er så mange ting å gjøre i spillet, men jeg avinstallerer det uansett fordi det er alt for mange ting som skjer i spillet, spesielt i menyen. Jeg vil bare leke vanlig matlagemamma. Det er alt for mange ting som skjer i spillet
Super Bino Go:Adventure Jungle ጀብዱ orv
Morsomme matlaging av minispill, men så mange annonser overalt og totalt sett er veldig forvirrende.
Det er en overbelastning av annonser. Jeg anbefaler å prøve å fjerne dem eller noe.
Dette spillet er super fantastisk!!! ❤ Karakterene er ekstremt søte og det er så morsomt å lage alle de mange, mange rettene! Har spilt i en time i strekk, knapt noen annonser! Jeg elsker temaet og alt. Du vil krasje og brenne uten dette spillet. Du kan til og med eie din egen restaraunt. Jeg er så underholdt! BESTE SPILL NOENSINNE.
Vfbh
Jeg elsket cooking mama-serien på nintendo. Denne er i nærheten av det, men det er MÅÅÅÅÅÅ for mange annonser. Det er FOR ÅÅÅÅ mange tilbud for å se annonser. Ting skjer altfor fort. Det er ikke dermed sagt at det er vanskelig. Til enhver tid virker det som det er 15 forskjellige ting som skjer på skjermen min. Det er altfor travelt. Forny dette spillet, vær så snill. Ta matlagende mamma tilbake til det hun var.
For mange popup-vinduer, det er fint at annonsene er valgfrie, men du kan bokstavelig talt ikke rote til i spillet. Det vil ikke tillate deg. Den eneste måten du kan feile noe på er ved å ikke gjøre det. Jeg var veldig spent på å spille fordi jeg ikke har spilt siden jeg var 6 eller noe. (눈‸눈)
Cooking Mama: Let's cook! სასწავლო likc
Annonsesimulator. Annonser overalt. En god opplevelse ødelagt av bedriftens grådighet. Unngå for enhver pris.
Mikrotransaksjoner ødela det. Hvis du selger den nostalgiske stemningen, så selg den riktig.
Dette spillet var ikke det jeg hadde håpet det skulle være. Opplæringen er forhastet, grafikken er så som så, kontrollene reagerer noen ganger ikke, og det er nesten alltid noe som blinker for oppmerksomhet på skjermen. For å toppe det kunne jeg av en eller annen grunn ikke se noen av animasjons-/matlagingsvideoene. Imidlertid bruker den en interessant kombinasjon av gammel og ny mekanikk med kjente lydeffekter. De nye tingene den prøver er litt hit-or-miss for meg, men tanken teller. Jeg vil si prøv det uansett i tilfelle det.
Jeg har hatt dette spillet i flere måneder, og det er det beste spillet noensinne
Grafikk er bra for et mobilspill, men det blir veldig forvirrende med alle de små tingene du kan gjøre når du er en casual gamer som meg, for eksempel drive restaurant, dyrke råvarer, pleie husdyr, faktisk lage mat osv. Og når du er ferdig med et matlagingstrinn, blir mammas "WOW! EVEN BETTER THAN MAMA!💖🤩"-linje veldig gammel veldig fort.
Det er den gode matmoren vi alle elsker, MEN annonsene gjør dette så irriterende. Bokstavelig talt hvert trinn på veien er et stort budskap for et tillegg. Jeg har bare hatt appen i 30 minutter og har blitt bedt om å klikke på en annonse 17 ganger. Det er overdrevent.
ærlig talt, det er ok, men jeg regnet med at det skulle være som DS nintendo-spillet, det er overvurdert stemmen hennes er forferdelig. DS-versjonen er enklere og morsommere, spesielt den andre var det lettere, men dette er en 1 ut hvis da stjerner og ds cooking mama er rundt en 8, ingen tvil. takk for at du tok deg tid - en tretten år gammel
Jeg installerer dette spillet på nytt på en annen enhet, men sparepengene mine blir ikke gjenopprettet av Google-spill, i motsetning til andre spill... Så jeg må starte alt fra bunnen ...
flott spill, men altfor mye som skjer, veldig vanskelig å navigere i menyene, skjermene er veldig travle og alt for mange annonser dukker alltid opp!
Jeg elsker dette spillet, men jeg rangerer 1 fordi telefonen min er vivo, men spillet er ikke tillatt in vivo-telefon!!! Hva slags spill er dette, tuller du med meg, selvfølgelig ikke, men det er en ting til jeg ikke liker i dette spillet. spillet jeg elsker dette, men det vil viruse telefonen min herregud... Det er bare et spill, men ikke tillatt in vivo ohh herregud hva er galt med dette spillet!!!
Jeg absolutt elsket matlagingsdelene av spillet, men det er så trist at du må betale for... 70 % for oppskriftene. Så jeg spilte bare de gratis. Alt annet er bare for travelt, som om de prøvde å stappe alle gratis mobilspill i den for å holde deg opptatt. Alt jeg ønsket var å lage noen søte måltider, men måtte i stedet se dukke opp etter dukker opp og tvinge meg til å se annonser eller betale. Og musikken er SÅ IRRITERENDE GJENTAGELSE. Jeg må skaffe meg en DS for å spille det virkelige spillet, ser det ut til.
Spillet er morsomt, men yngelen i en pose som rister er helt ødelagt, den flyr ut av hånden min så snart jeg berører den, og når den ikke gjør det umiddelbart, vil den gjøre det flere ganger og gjør det nesten umulig å fullføre. blitt umulig jeg har prøvd å gjøre det i over 20 minutter nå, og det flyr tilfeldig av gårde med ingen til liten advarsel
Det er så enkelt å spille og så gøy og lære en ny oppskrift jeg elsker det
Datter elsker det. Men spesielt fordi hun kan få tilgang til YouTube på en eller annen måte. Dette bør ikke skje. Hvordan kan dette skje?
Det meste av dette spillet er en av de kafésjef-sim-tingene, der du i grunnen bare trykker på skjermen for å ta folk maten deres, samle rettene deres, sette plass til de neste personene, gjenta. Jeg lastet ned dette fordi jeg pleide å elske DS-spillet, og dette er knapt noe lignende. Matlagingsdelene er superjanky og fungerer ikke som de skal, og som jeg sa, 90% av spillet er bare kafésimuleringsting. Det er kjedelig, og kan like gjerne ikke være matlaging mamma
Cooking Mama: Let's cook! Mokomieji bws
Det er faktisk ganske flott. Det eneste problemet jeg faktisk har med det er at det er så mange popup-vinduer og annonser at det blir litt irriterende etter en stund, så jeg avinstallerte
Dette spillet har de mest aggressive mikrotransaksjonene jeg noen gang har sett. Å spille dette er en øvelse for å unngå betalinger. Reddet fra 1 stjerne ved at essensen av de gode gamle Cooking Mama-spillene fortsatt er der inne. Du må gå gjennom mye frustrasjon og irritasjon for å finne det.
Jeg elsker dette spillet som ekte matlaging, jeg spiller fortsatt dette. Last ned dette spillet. Du er borte elsker dette
den kaster bare opp annonser på deg for hvert mulig sekund, og hver enkelt eiendel er overanimert og det er bare et øyesår når hvert enkelt menyalternativ vrir og glitrer eller hva som helst
den har det klassiske spillet, men det føles bare ikke det samme. det virker mer om annonse- og varebutikken enn en faktisk historielinje
Dette er et fint spill, men mengden kattelyder som kommer ut av spillet er så rart. Noen ganger er det natt og lydene er veldig sterke og den vekker meg. Jeg er ikke sikker på hvor det kommer fra fordi jeg ikke har noen katter. Jeg har fortalt andre om problemet mitt som har det samme spillet, men det skjer ikke med dem. Lydene få ørene mine til å blø. Så hvis dette problemet kan løses. Det ville spillet mye morsommere.
Jeg liker det, jeg liker alltid den delen der Cooking Mama spiser tingene du lager mat. Den rare delen med meg er at jeg alltid gjør maten raskt og noen ganger gjør jeg noen feil, men spillet er søtt og kult hvis barnet ditt ønsker å bli en komfyr, er dette spillet perfekt for dem å øve på.
Fryktelig app. Så mange popup-vinduer og annonser. Kan ikke gå 3 sekunder i spillet uten at en million ting dukker opp som presser deg til å bruke penger eller se annonser. Ikke verdt det for at spillet skal være gratis hvis det ikke kan spilles
Det må være flere gratis oppskrifter og kombinerbare retter. Bortsett fra det liker jeg spillet.
Jeg gir dette spillet tre stjerner fordi det lærer barna hvordan de skal lage mat, men det gjør dem også travelt fordi det er en tidtaker. Jeg vet at folk liker dette spillet, så jeg sier bare at dette spillet bør forbedres.
Det var ok for en liten stund, jeg hadde sannsynligvis denne tingen i en uke før jeg avinstallerte den. Det blir veldig irriterende når du hører "wow! Enda bedre enn mamma!" Hver gang du terninger en potet eller rører i noe.