Post by alropjasasan on Feb 23, 2022 5:16:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini Market - Сooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini Market - Сooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka alla hack ▞▞▞
▞▞▞ Mini Market - Сooking Game 2022 version ▞▞▞
Inte bra
Det var bra
Bäst och bra jag gillar verkligen det här spelet det gör mig glad bra jobbat:)
Jag hatar det här spelet 😡😠
Jag skulle vilja betygsätta 5 stjärnor men kan du lägga till några ljudeffekter av alla aktiviteter vi gör? som när vi häller lite juice så hörs det ett ljud. när vi öser lite glass, häller upp lite sirap, lägger strössel och etc. så blir det mer tillfredsställande att leka. Jag hoppas att ni lägger in lite LJUDEFFEKTER eftersom spelet är för tyst. Snälla jag ser fram emot nästa uppdatering ❤
Om du är -10. Det här spelet är bäst för dig
Jag gillar 🍦🍨
Det här är bra för när jag går med i spelet finns det inga annonser så det är roligt men de andra spelen när du går med i spelet finns det redan en annons så det är kul om det inte finns någon annons när du startade spelet😊😊 så jag ger det en 5:a stjärnor
Det här spelet är ganska roligt med annonser men inga problem det är så fantastiskt och roligt men det finns ett problem, det finns några steg som vet vad man ska göra eller instruktionerna men ändå är det så roligt att jag rekommenderar det starkt!!!!
Detta är ett superkul spel och du kan göra glass
Mini Market - Сooking Game ማስመሰል axp
Inget dåligt spel 👌
Allt jag kan säga om det här spelet .det var så roligt .very amazing .spactular .kan spela offline
Kul, jag har bara spelat ett par minuter och sett väldigt lite av ditt spel
Spr
Kenapa tak boleh ni, korang boleh tak ce komen boleh ataupun tak boleh😯
Mini Market - Сooking Game Simulation tda
Det här är ett spel som jag verkligen gillar så ja du får fem stjärnor
Fulligt fult spel
Kul än så länge är jag glad att det inte finns några annonser
jag bra.🙄
Det är ett bra spel men det fanns en bugg, snälla fixa det, jag tar bort det på grund av buggar så tråkigt 😔
Merge Monsters রোমাঞ্চকর omx
Det här är ett så bra spel och har knappt några annonser och ett väldigt roligt spel
Det är lite slitet
Jag älskar det här spelet så mycket! Och karaktärerna är så bra! Och det är inte mycket tillägg, jag älskar det! Tack för att du gjorde det här spelet! ❤️❤️👍
𝑖 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑜 𝑙𝑜𝑡 𝑖 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝑖 𝑙𝑜𝑡 𝑖𝑡 𝑖𝑡𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝑖 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑖𝑡 𝑖𝑡𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝑖 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑒𝑒𝑒𝑒𝑒 .............. 𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑑𝑑 𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑠𝑛𝑎𝑝𝑐ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑦𝑎𝑠𝑒𝑒𝑛4620
För många tvångsannonser.
Det här är ett roligt spel
Som vanligt tillåter dessa giriga utvecklare alldeles för många annonser. Det är galet och du kan helt enkelt inte komma in i spelet. Avinstallerar.
Så tillfredsställande
För många annonser och blir min smartphone fördröjning.∆AKU MAGGHOOHHHH∆😤
Trevligt spel men det finns många annonser, fixa det
Dålig bbc.co
Jag gillar 👍 det här spelet 🎮 så mycket. Jag gillar glass mycket.
Det är toppen! Bästa appen varje, och om du har problemet med annonserna är det bara att stänga av internet och BOOM💥 där har du 0 annonser snälla ge den en femstjärnig⭐⭐⭐⭐⭐⭐ till spelet det är faktiskt inte dåligt👍😎
Det här är det värsta spelet jag någonsin spelat när jag öppnar det här spelet, det är inte bara öppet jag kan inte bara spela
10/10 är det så roligt och det är verkligen beroendeframkallande jag älskar loveee detta spel ladda ner det nu 😊😊😊👍👍👍
För många annonser
Mini Market - Сooking Game Simulator guj
Bra spel för dig för alltid
😎😎😍😍
Lite coolt men spelen är så coolt allt är så coolt även människorna och allt är så rätt om du skaffar ett annat spel kommer det att bli så coolt att göra det och det skulle ha coola grejer i sig
Mini Market - Сooking Game Simulation cmj
Det är ett bra spel men jag tycker att de borde vara bättre
Pussel är fantastiska, vissa föremål är den bästa designen någonsin.
Osynlig kvinna kom för glass, jag kommer aldrig att tänka på samma röster i mitt huvud igen
Jättebra, även om det är offline så släpar det fortfarande inte efter
Det är ett riktigt roligt spel för alla även vuxna
Själva spelet är okej men du kan bokstavligen inte göra något fel. Ge dem fel glass? Får fortfarande 100. JAG SKULLE INTE REKOMMENDERA FÖR BARN. På något glassnivå finns det skruvar och stift i glassen. Du kan samla dem och ge dem till kunden och de är fortfarande nöjda, du får fortfarande maxmynt (110). Vilken typ av spel tycker att vassa saker i mat är kul?