Post by alropjasasan on Feb 23, 2022 5:10:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Yummy-Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Yummy-Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkte bron ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Yummy-Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
BESTE KOOKSPEL OOIT !!!!
Zoooo verslavend..hou van dit spel
Het is erg interessant. Ik wou dat er een update is na het Franse restaurantniveau?
ik kan niet stoppen met spelen, het is zo leuk om eten te koken, drankjes te serveren.
Het is het beste . Ik geniet ervan . Ik heb mijn derde restaurant uit Brazilië ontgrendeld
ik vind het niet leuk
geweldig zing zing-spel
Het is een redelijk leuk en plezierig spel, het loopt redelijk goed, en het is niet zo moeilijk om het onder de knie te krijgen.
Ik vind dit geweldig, ik ben eraan verslaafd, maar nu zit ik vast Ik zit in het franse restaurant en ik zit vast op niveau 18 laat me niet spelen
Erg cool spel en het is gemakkelijk om diamanten en munten te krijgen en leuk. Ik hou van de uitdrukkingen van de personages en de vele koks om uit te kiezen, ook zeer betaalbaar als je iets wilt kopen en gratis diamanten elke dag kijkend naar video's en ook voor kisten! Het is het waard!
Cooking Yummy-Restaurant Game Spillehall kxhm
Heel leuk spel dat ik ooit heb gespeeld 😍😍😍 love it
Mijn tijdpas
Prachtige en ontspannende game hou echt van deze game, bedankt jongens
Ik hou van dit spel. Ik heb alle 3 sterren op elk niveau voltooid. Ik ben net 3 dagen geleden klaar met het Franse restaurant en ik zei dat het het volgende restaurant aan het maken was, maar er is er nog steeds geen. Is er nog een?
Cooking Yummy-Restaurant Game Arcade vnk
Zou niet eens downloaden
Veel advertenties en de bedieningselementen zijn dubieus. Ik zou willen dat iets weggooien een slepen en neerzetten was, geen dubbeltikken, omdat ik constant per ongeluk iets te veel tik en dan verlies ik niveaus, zelfs als ik geen andere zou willen hebben.
Lekker koken - restaurantspel beoordeel deze app
Rania gul
ما گفتن اولش خیلی اذیت می کنه برا دانلود کردم بعدشم خیلی خوب نیست سه تا ستاره بسشه💀💀
Heel slecht
Het spel is zo cool! Ik heb er veel plezier van! Het zou geweldig zijn geweest als ik de voltooide levels opnieuw kon spelen, maar het is nog steeds een geweldige! Ik verwacht binnenkort nieuwe restaurants! ! !
Leuk om te spelen, maar geen optie om winkel en uitrusting te upgraden.
Glitched en is meer dan een week onspeelbaar. Uninstaller, slechte recensie onderhouden. De geforceerde advertenties elke keer als ik IETS doe, inclusief EEN NIVEAU AFSLUITEN, is mislukt vanwege je eigen storing.... Ik werd betaald om te spelen, dus stop ik met dit spel? dat is echt zielig.
Uitdagend en leuk. Je moet meerdere keren teruggaan en boards opnieuw spelen voor upgrades, tenzij je contant wilt betalen. Advertenties zijn matig. Ik vind het leuk dat je edelstenen en munten kunt verdienen door ze te bekijken. Mijn enige nadeel is dat je behoorlijk hard op de tabbladen moet drukken, anders had ik het 5 sterren gegeven. Ik speel een spel dat vergelijkbaar is en je kunt gewoon op het tabblad tikken.
Tiles Hop: EDM Rush! מוזיקה wsr
NTUchanbran/$5000🤔😐🤨😑😓😥😫😭😭😭
Er is recent een bug geweest waarbij de oven in de ijsniveaus voedsel blijft verbranden, zelfs nadat het is geopend. Het is onmogelijk om door levels te komen die vereisen dat de speler geen voedsel verbrandt. Corrigeer dit alstublieft.
Leuk spannend spel!!
Tot nu toe is het spel leuk. Hopelijk wordt het niet belachelijk om apparatuur en voedsel te upgraden. De meeste games moet ik om die reden verwijderen.
Het is leuk en gemakkelijk om te winnen
KokenLekker
Het blijft maar zeggen dat het 7e restaurant in aanbouw is en ik heb echt genoten van deze game. Klaar om te verwijderen☹
Supersnel spel houdt je scherp, kan niet stoppen met spelen, plezier maken
Geweldig spel, behalve wanneer het je de keuze geeft om dubbel te adverteren of door te gaan, het neemt je mee om te adverteren, wat je ook kiest. Lol. Als reactie hierop: HET probleem zijn niet de advertenties, het probleem is een nepkeuze. Heb gewoon de EEN-knop. Bedankt.
Bedankt voor het maken van een kookspel dat oudere mensen echt laat spelen zonder te moeilijk te worden tot nu toe (die oogproblemen hebben). Alleen uien op Kebobs mogen een gele of paarse tint hebben in het 3e restaurant. (Ik ben net bij hen.) Ik geniet van elke minuut! Ik hoop dat het zo blijft, want het is ook geweldig voor eerste jonge spelers. We zullen zien of dit spel gratis blijft om te spelen zonder te betalen als dat voor zoveel mensen geen optie is. Ga zo door ontwikkelaars! Ik hou van dit spel!
dit spel is zo geweldig. Ik houd er zo veel van. Tegenwoordig ben ik op zoek naar een kookspel om te spelen, en ik moet zeggen dat ik een van de beste heb gevonden
Ik moet helaas zeggen dat ik de game niet heb geïnstalleerd omdat het op mijn Mistplay-lijst staat en ik de puntenlimiet heb overschreden.
De game was leuk, maar je hebt geen klanten meer waardoor ik altijd een game moet verlaten. Je zou geen tijd voor klanten moeten hebben ja klanten nee. Zorg dat klanten blijven komen. Anders verlies je meer klanten
Shows en advertenties na elk level wordt het vervelend.
Opwinding bij het spelen van dit spel
Ik vind dit spel leuk, maar te veel advertenties
Geweldige kookervaring
Awesomeness kan niet stoppen met spelen
Cooking Yummy-Restaurant Game Arkadne igre feb
Briljant spel wanneer is de nieuwe update alsjeblieft
Genieten van dit kookspel
Vind het zo leuk
Ik kan geen nieuwe restaurants laten bouwen na de Franse restaurants en ik kan geen steun vinden. Zodra dit probleem is opgelost, zal ik een 5 beoordelen.
De game is vrij eenvoudig, zolang je maar kunt multitasken en aandacht kunt besteden aan alles wat er kookt en je huidige voorraad. Er is al bijna een jaar geen nieuw restaurant geopend. Ik heb de laatst mogelijke voltooid en het staat je niet toe om niveaus opnieuw te spelen, dus de dagelijkse beloningen zijn zinloos. De dagelijkse doelen tellen niets uit de magische keuken met is totaal bs. Je kunt de dagelijkse doelen niet voltooien als je de vrijgegeven niveaus hebt voltooid.
Ik heb alle niveaus tot het Japanse niveau voltooid en er staat al meer dan een week dat er een nieuw restaurant in aanbouw is. Wanneer gaat het open? Bc Ik ben klaar om de app te verwijderen, wat jammer is omdat ik echt genoten heb van deze game beat cooking game die ik heb gevonden
Heel leuk spel, goed te doen!!