Post by alropjasasan on Feb 23, 2022 4:57:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ AB Transformers ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AB Transformers IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattorin rahaa ▞▞▞
▞▞▞ AB Transformers 2022 version ▞▞▞
AB Transformers Arked imtb
Se on niin viive, kun pelaat sitä, että se on kuin juoksisi 3 kuvaa sekunnissa
Hyvä peli, tuo muistoja mieleen kun aloitti pelaamaan tätä tabletilla 2014 jouluna.
Tämä peli on luultavasti yksi parhaista mobiilipeleistä koskaan. Tämä on niin koukuttavaa ja hauskaa.
Se on hämmästyttävä peli. Olen SUURI muuntajien fani, joten rakastan sitä. Yksi ongelma on Terrence-hahmot ja Galvatron, ehkä Rovio voi antaa heille toisenlaisen aseen, ehkä nopeamman uudelleenlatauksen<--(For Galvatron)--> tai enemmän ammuksia.
Mainokset ovat vain ylivoimaisia peli on siistiä mutta pitää katsoa ja katsoa videota videon perään voit kiinnittää että missä aurinko ei paista.. Poistan....
Melko hyvä muuntajille, annan sille 2 tähden, se on erittäin vaikeaa, kun aloitat
Siitä on aikaa, kun olen pelannut tätä peliä, ja se on edelleen yksi parhaista peleistä minulle. Tämä peli osoittautui "sen arvoiseksi" peliksi. Paljon bugikorjauksia mikä on hyvä, päivitykset ovat mahtavia ja uuden pulmajärjestelmän ansiosta, josta saa kiteitä vain pelaamalla se on mahtavaa 😎 En poista 5 tähden arvoani. Jatka samaan malliin Dev. Tiimi!
Pidän pelistä, mutta on vain yksi asia, jonka toivon, että he lisäsivät peliin transformers best wars cheetorin
Ilmoitin tämän pelin sopimattomaksi sopimattoman sisällön luokituksen vuoksi. Mainokset sisälsivät erittäin graafisia kohtauksia muista peleistä, joiden luokitus on "Aikuinen". Koska heillä oli juuri uusi Angry Birds -elokuva, monet nuoret lapset ovat kiinnostuneita kaikesta Angry Birdsin kanssa. Olet vastuussa siitä, mitä mainoksia näytät pelissä, jonka luokitus on "E". Häpeä.
Olen arvostellut elämäni niin paljon kany angry birds -pelejä, mutta henkilökohtaisesti mielestäni tämä on pahin. Olin niin pettynyt tähän peliin, että poistin sen heti viiden ensimmäisen tasoni jälkeen! Olen transformers-elokuvien ja vihaisten lintupelien fani, joten olin innoissani kuullessani tästä. Mutta et käytä edes ritsaa tässä!!! Ammu SIkoja LASEREILLA JA VÄLTÄ PUTOAVAT KIVIÄ!!! Grafiikka on siedettävää, mutta silti huonoa! Luulen vain, että Rovio voisi tehdä niin paljon paremmin...
se oli super hauskaa! Pidin siitä todella ja haluaisin nähdä enemmän hahmoja, en myöskään pidä mainoksista, joita ne joskus ponnaavat esiin pelin aikana, haluaisin ampua täällä, jos hän ei ole täällä Kaiken kaikkiaan se on hyvä peli!
AB Transformers Arkade qca
AB Transformers ஆர்கேட் wbn
AB Transformers อาร์เคด qkl
Parhaat
Hyvä peli, mutta kaatuu jatkuvasti, ja toisinaan palautuu päivän alkuun menettäen päivän edistymisen.
ERITTÄIN viivästynyt, se on kirjaimellisesti pelikelvoton. Tämä puhelin on aivan uusi eikä voi ajaa peliä, jos sen elämä riippuu siitä. KORJAA Ps. Minulla oli tämä peli tabletillani ja se oli uskomaton ja toimi täysin hyvin.
Pidän ajatuksesta, että vihaisista linnuista tulee autobotteja ja kukistaa siat petoksina, mutta mielestäni jotkut deceptecons-hahmot ovat vähän elokuvista ja sarjoista, mutta kunnostetaan hyvää peliä
kun se kääntyi 95%:iin, se oli hidasta, se oli edelleen latausnäytössä. Pls tee jotain tämän bugin kanssa
Ihan liikaa bugeja,sama taso pitää pelaa 3 kertaa ennenku menee läpi
Hauskaa, sain ilmoituksen päivityksen valmistumisesta, joten menin peliin löytääkseni kaiken nollatun, enkä saanut sitä takaisin, korjaa tämä Haluan pelata peliä
Ihan OK kantsii ladata.
Grafiikka on huono ja peli on niin myöhässä, että voit kiittää tästä
Ookk
Wild Castle TD - Grow Empire Spillehall vgcr
Älä osta tätä peliä. He tekivät melkein mahdottomaksi menestyä pelissä viimeisimmällä päivityksellä. Kaikki hyvät puolet, kuten kyky strategoida, ansaita paljon helmiä ja kipinä kaikkien päivittäisten ja viikoittaisten tapahtumien pelaamiseen, ovat poissa. Yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä on pelkistetty rahaa pyydystäväksi, tylsäksi rullaavaksi peliksi.
Korjasit kaatumiset, mutta nyt se ei anna minun jatkaa peliäni, vaan minun on aloitettava alusta ja olen menettänyt kaikki ostokseni ja edistymiseni.
Rakastan vihaisia lintuja ja muuntajia, KIITOS PALJON <3, mutta se häiriö jatkui puolivälissä ja käynnistyi uudelleen, joten valitsen nyt 2 tähteä :/
Erittäin hyvä peli. Hienot peruskirjat ja siisti morsian saadakseni lisää kolikoita Toivoin, että he lisäisivät tasoja, jotta voisin saada lisää kristalleja, jotta voin päivittää hahmoni
Voiko Rovio korjata menetetty edistymisongelma, koska kaikki pelistä pitäneet ovat nyt vihaisia, koska kaikki ammattilaiset ja entiset pelaajat menettivät edistymisensä, minä mukaan lukien
Hyvä peli mutta lakkasi toimimasta
Paras peli koskaan, MUTTA SE KAATUU AINA JA SAA MINUN VIHAAN TÄTÄ PELIÄ! TEE JOTAkin ROVIO-VIHDETÄ, TAI menetät PALJON PELAAJIA JA TÄMÄ TÄMÄ SOVELLUS TÄYTYY POISTAA! OLE KILTTI! Vartuin pelaamaan tätä peliä, jotta tämä peli vain katkesi!😢😥😥😢😥😢 Ole hyvä ja tee jotain, monet ihmiset ovat kanssani, tee jotain
Mitä kaikelle edistymiselle tapahtui? Minua oli kertynyt niin paljon ja te kaikki näyttivät ottaneen kaiken pois, ja se ei ole reilua, pelaan tätä peliä päivittäin, kuinka tämä voi tapahtua, haluaisin vastauksia tähän ongelmaan... ei ollenkaan kool...
Ahh ihminen Rakastin tätä peliä, kun olin 2. luokan tätä peliä tuo paljon muistoja, kun olin lapsi. im aikoo ladata uudelleen sen jälkeen 6-vuotiaille ei pelaa tätä peliä. tapana pelata tätä minun mummojen puhelimessa haha. Mies kertaa meni meni 3. vuosi elementry koulusta lukuvuoden aikana. Tulen aina rakastamaan vihaisia lintuja vapauttamiseksi tämän mestariteoksen keskuudessamme kiitos.
Hei Rovio sai sovelluksellesi uuden nimen "Greedy Pigs". Onko kukaan kyllästynyt tähän War Passiin. Karanteeni on tähän tapahtumaan verrattuna päivä puistossa. Mitä vikaa luolan kanssa on, varsinkin kun vihreät kiteet ovat huolissaan, antavat minulle ainakin mahdollisuuden taistella! Ensinnäkin ei ole energiaa ainakin mahdollisuuteen, toiseksi, miksi hahmot eivät voi osua liikkuviin kohteisiin, koska siat varmasti pystyvät, kolmanneksi mikä on siinä, että kyydissä olevista sioista putoava hidastettu esitys ampuu 3 kertaa tarkasti